מקררים – ההמצאה ששינתה את העולם

מקררים הם אחד ממוצרי הצריכה החשובים ביותר בעולם. מקררים הם מכשירים שנועדו לאחסן מזון ולשמור אותו טרי למשך תקופה ארוכה כדי שלא יתקלקלו בחום. מקררים נועדו גם להקפאת מוצרי מזון שונים כדי לשמר אותם לאורך זמן רב על מנת לעשות בהם שימוש בזמן מאוחר יותר לאחר הפשרתם. מקררים הם ההמצאה החשובה ביותר למטבח מאז ומעולם. מקררים שינו את תרבות האכילה שלנו מן הקצה אל הקצה ומאז שהם הופיעו לשימוש המוני הם מצויים כמעט בכל בית בעולם המחובר לחשמל.

אמקור – יצרן המקררים הישראלי האחרון בישראל

אמקור היא יצרנית המקררים היחידה שמייצרת בארץ את המוצרים שלה. בעוד יצרניות אחרות העבירו את מפעליהם לחו”ל השאירה אמקור את מפעל המקררים שלה כאן בעפולה ונותרה היחידה שמייצרת כחול לבן אמיתי. למעשה זהו המכשיר היחידי בתחום מכשירי החשמל הביתיים המיוצר נכון להיום בישראל.

מקררים של אמקור מיוצרים בארץ בשני גדלים 500 ליטר ו 550 ליטר. את היצור המקומי מפנים בעלי המפעל לתצרוכת המקומית וגם לקהילות יהודיות באמריקה. מקררים של אמקור ידועים בעיצובם הנקי והחלק והם מגיעים בגדלים בינוניים. דגמים אלה מאד קלאסיים עם דלת פריזר עליונה בלבד. גם הצגים הדיגיטלים אינם נחלת מקררי אמקור שמאמינים כי מקררים צריכים להיות חזקים, עמידים ואמינים, עם שירות טוב ויעיל. מקררים מסוג זה מגיעים במראה שנהב או לבן ושלושה גווני מתכת שונים. למקררים אלה אין ידית אלא שכל צד הדלת משמש כידית אחת ארוכה. התכולה הפנימית של מקררים אלה גדולה במיוחד בדלת ויש מגשים נשלפים להוצאת מזון מן המקרר.

מקררי אמקור ידועים בהתאמה שלהם למזג האוויר הישראלי החם והלח בקיץ ומנוע המקרר מתוכנן לעמוד בעומסים אלה ללא כל בעייה.

בחירת מקררים

כשבאים לבחור במקרר יש לבדוק כמה וכמה פרמטרים חשובים:

גודל המקרר – גודל המקרר נקבע לפי מספר הנפשות בבית וכמות המזון שאתם רוצים לאפסן בו. גודל המקרר נקבע לפי נפח המקרר ולא לפי הגודל החיצוני שלו.

סוג המקרר

מקררים רבים כיום מגיעים בצורות שונות עם פריזר עליון או תחתון, דלת בצד דלת וכדומה. נוחות השימוש תקבע עבורכם את סוג המקרר.

צריכת החשמל של המקרר

לכל מקרר צריכת חשמל שונה ויש לוודא את תצרוכת החשמל לפני ההחלטה.

תוספות שונות

למקררים שונים תוספות שונות כמו קיוסק עם ברז מים וברז קרח, עושה קרח אוטומטי, דלת נוספת לפתיחה על גבי הדלת הקיימת, הפשרה אוטומטית וכיוצא באלה.

כדי ללמוד על מקררים שונים,מחירים, גדלים וכדומה מומלץ לברר ולהשוות מחירים באתרי האינטרנט השונים המרכזים עבורכם מידע חשוב זה. ביקור בחנות אינטרנטית מובילה למכשירי חשמל יכול להיות מאד מועיל, אבל זכרו כי בכל חנות המלאי יהיה קטן יחסית למה שקיים בשוק באמת. לפני הקנייה מומלץ להתייעץ עם טכנאי מקררים כדי לדעת איזה סוג פחות מתקלקל.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *