איך בוחרים תנור אפייה חדש לבית ?

תנור אפייה

לא תמצאו היום בית באיזה שהוא מקום בעולם, בו לא עומד במטבח במקום מכובד למדי תנור אפייה ממנו יוצאים תבשילי המשפחה, סביבם כולם מתאחדים, נהנים ומתחברים דרך האוכל, דרך תנור האפייה.

השם “תנור אפייה” ניתן לומר, מתייחס למכשיר שמבצע רק פעולת אפייה וזה מה שהיה בעצם בתנורים הראשונים. הם לא היו מחוברים ומשולבים עם כיריים או גז וניתן היה לבצע בהם רק פעולת אפייה של לחם, עוגות, מאפים ועוד. במשך הזמן התנור השתכלל ובמקום שבכל מטבח יהיו כיריים לחוד ותנור אפייה לחוד, הגה מישהו את הרעיון המופלא לחבר בין שניהם, מה שהפך את תנור האפייה ואת הכיריים ליחידה אחת, הרבה יותר נוח לבישול ולאפייה במטבח ובטח חוסך במקום.

היום משמש תנור האפייה לא רק לאפייה אלא בכלל למגוון עצום של תבשילים, פשטידות, גריל, מאפים מיוחדים. אין כמעט דבר במטבח שלא נכנס לתנור האפייה. הוא הפך להיות מכשיר אינטגרלי שלא ניתן להסתדר בלעדיו בשום מטבח. מכיוון שהוא הפך למוצר חובה בכל מטבח. יש היום אין סוף אפשרויות לרכישת תנור אפייה ביתי, וכמובן שהבחירה בתנור אפייה, חייבת להיעשות מתוך התאמה מוחלטת לצרכי הבישול והאפייה של המשפחה. ישנם היום תנורים בגודל של 90 ס”מ חד תאיים, או דו-תאיים בגודל של 120 ס”מ וכל משפחה צריכה לבחור את המוצר האופטימלי כאמור, בהתאם לצרכים שלה.

תנור אפייה

* המידע הנ”ל בחסות “אריסטו-שופ” חנות מוצרי החשמל בחיפה www.aristos.co.il

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *