הגירה עסקית לקנדה

מהגרים רבים עוזבים את ארץ מולדתם ומחפשים מזלם בארצות אחרות, וקנדה הינה אחת הארצות האטרקטיביות שבהן. נדמה כי בקנדה חוברים מספר תנאים שתורמים רבות לרצון להגר אליה. המדינה זקוקה לכוח אדם בגלל התפתחות מתמדת ומאידך היא מנהלת מדיניות שדוגלת בקליטת מהגרים. המדינה הינה רחבת ידיים ויש בה צורך מתמיד בקליטת אנשים מחתך סוציו אקונומי נרחב וביניהם גם אנשים בעלי יכולת כספית. היא פותחת שעריה למשקיעים, בעלי עסקים ולעצמאים. לכל אחד מהסקטור הזה יש אפשרות להגיש בקשות הגירה והוא יתקבל אם יעמוד בתנאים מקדימים שונים. ככלל, לא ניתן להגיש בקשה להגירה עסקית בשלוש הקטגוריות בו זמנית.

תנאים לקליטת המהגרים

משקיעים יידרשו להוכיח כי ברשותם הון עצמי של לפחות 1,600,000 דולרים קנדיים. שהם בעלי יכולת להשקיע לפחות 800,000 דולר קנדי לתקופה של לפחות 5 שנים בחשבון של האוצר הכללי של קנדה, וכן, ניסיון בתחום הקמה או ניהול עסק רווחי במשך תקופה של  שנתיים ב 5 השנים האחרונות טרם הגשת  הבקשה. מהגר מתחום העסקים או בעל עסק צריך להוכיח כי יש לו הון עצמי, ניסיון בתחום הקמה או ניהול עסק וכן, ניסיון בתחום הקמה או ניהול עסק רווחי. עצמאים יידרשו להוכיח כישורים מקצועיים וניסיון בפעילות עצמאית של לפחות שנתיים, מעבר וועדה רפואית והיעדר עבר פלילי. בין כל המקצועות המוגדרים כעצמאיים ניתן למנות: פעילים ומאמנים בתחום הספורט, אומנים שונים: שחקנים, ציירים, זמרים ועוד. וכן,  חקלאים בעלי ניסיון בניהול חווה המעוניינים להקים בה חווה.

סיוע למהגרים

הגירה עסקית מספקת אפשרות טובה למהגרים אשר אינם מתאימים לתכנית ההגירה הפדראלית מסיבות כמו גיל, חוסר בהשכלה גבוהה, אי ידיעת שפה ועוד. ממשלת קנדה מרוויחה מקליטת אנשים מיומנים אלו ובעלי הון בגלל יצירת תשתית אנושית טובה שתתרום בעתיד לחברה הקנדית. המהגרים מצידם נהנים, מסיוע של  מוסדות ממשלתיים רבים בתחומי דיור, אישורים והקלות. כל אלו הופכים את הקליטה לקלה יותר. הבונוס ממתין לאחר שנים בדמות דרכון קנדי שיש לו מעמד חשוב במרבית חלקי העולם. בנוסף לכך, הם נהנים ממדינה שדוגלת בחירות הפרט ובחופש הבעת דעות בלי  הבדלי גזע, דת ומין.

הזדמנויות רבות

אוכלוסיית קנדה מונה כ35 מיליון תושבים והיא קולטת כ 1,500,000 מהגרים בכל שנה. חלקם מגיעים כפליטים מארצות מוכות מלחמה, רעב וכדומה וחלק אחר משמעותי יותר הם אנשים אשר עומדים בתנאי מדיניות ההגירה הכלליים. למהגרים העסקיים המבקשים להגיע אליה קורצות הזדמנויות רבות בהן שוק עסקי גדול שכולל את כל מדינות צפון אמריקה ובהם ארצות הברית ומקסיקו, ויזות למדינות שונות בעולם, שוק מודרני שמאופיין בבירוקרטיה נוחה ועוד. לישראלים המעוניינים להגר מסיבה עסקית או אחרת מומלץ להיעזר בעורכי דין ובמומחים להגירה אשר יכולים לייעץ, להכין מסמכים ולתמוך בעת התהליך המורכב. קליטה נוחה בארץ זרה תתרום רבות להשתלבות בה.

לעוד מידע על הגירה לקנדה לחץ כאן

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *