מצלמות אולימפוס

Canon נמנית בין החברות המובילות בעולם בתחום הצילום עם קו מוצרים שכולל מצלמות דיגיטליות קומפקטיות ו-SLR, מצלמות וידאו, עדשות למצלמות, מכונות צילום אנלוגיות ודיגיטליות ומדפסות.

ב-1935 יצרה חברת קאנון שעד אז כבר החלה לבסס את מעמדה בעולם, את האב-טיפוס הראשון שהיה למצלמת תריס-מישור-מוקד 35mm. העדשות בדגמי המצלמות הראשונות של Canon נוצרו ע”י Nikon שהספיקה בינתיים להפוך לאחת המתחרות הבולטות שלה.

בשנת 1947 Canon החלה לייצר את העדשות שלה בעצמה בשנת 1961 החברה הוציאה את ה-Canonet, מצלמת עדשת תריס 35mm שנועדה לכל כיס ולכל אחד תחת הסלוגן “כל אחד יכול להרשות לקנות אותה וכל אחד יכול לצלם איתה”. בכך למעשה שינתה קאנון את פני השוק שברה את השוק וספגה ביקורות רבות על המחיר הנמוך של המצלמה שהיצרניות האחרות לא יכלו להתמודד איתו.

ביום הצגת המצלמה במשרדי מיצובישי ומכירתה לראשונה המלאי שהיה אמור להספיק לשבוע אזל תוך שעתיים. Canon עשתה הרבה פריצות דרך חשובות ולזכותה רשום מספר עצום של פטנטים – בשנת 2008 לבד החברה רשמה כ-2000 פטנטים על שמה בארה”ב. בשנת 2006 החברה הודיעה על כוונתה להפסיק לייצר מצלמות אנלוגיות ולהתמקד בייצור של מצלמות דיגיטליות. כיום ניתן לרכוש מצלמות canon על פי מגוון רחב של צרכים ושימושים, וכמובן במחירים הנעים בטווח רחב המאפשר התאמה לכל כיס כמעט.

חברת אולימפוס הוותיקה פועלת בעולם הצילום כבר למעלה מ-70 שנה. בשנת 1959 Nikon הוציאה את מצלמת ה-SLR הראשונה שלה וכאשר Olympus החליטו להיכנס לשוק הזה שלוש עשרה שנים מאוחר יותר, הם מצאו דרך מעולה לתת מענה ראוי למתחרים על ידי פתרון מרבית הבעיות הכי גדולות של מצלמות SLR: גודל, משקל, רעש תריס/שוק. עם הצגת מצלמת Olympus OM בשנת 1972 החברה שינתה לתמיד את הכיוון שאליו הלכו מצלמות ה-SLR: דגמים קטנים יותר, קלים יותר ושקטים יותר. סדרת ה-OM הצליחה להעמיד את Olympus על המפה בשנות ה-70 כמתחרה רצינית לחברות כמו Canon או Nikon בתור בחירה לצלמים מקצועיים.

בשנת 1996 Olympus הוציאו את CAMEDIA C-800L, המצלמה הדיגיטלית הראשונה שלהם ושנה מאוחר יותר הם הוציאו את מצלמת ה-DSLR הראשונה שלהם, ה-CAMEDIA C-1400L. מצלמות אולימפוס נפוצות מאוד בשימוש המקצועי והביתי. ניתן להשיג מצלמות קטנות וקלות אשר מחירן איננו גבוהה ואיכותן מספקת מאוד.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *