מנעולן בראשון לציון

כשחושבים על מספרי חירום, רוב האנשים חושבים מיד על אמבולנס, מכבי אש ומד”א. אולם ישנם מספרי חירום של  כמה בעלי מקצוע  שאם הם יהיו זמינים לכם בחיוג מהיר, הם יצילו אתכם ממצבים לא נעימים. אם אתם גרים בראשל”צ, אחד מהמספרים החשובים שכדאי שיהיו לכם צריך להיות מספר טלפון של מנעולן בראשון לציון שאתם בוטחים בו וסומכים עליו ב 100 אחוז. להלן כמה סיבות מדוע כדאי לבחור פורץ מנעולים מבעוד מועד.

חסכון בזמן

חיפוש אחר בעל מקצוע אמין מיד לאחר שמתרחשת בעיה כלשהי, כמו למשל תקלה במנעול או אובדן מפתח, תיקח לא מעט זמן. עליכם לבדוק המלצות, להשוות מחירים, לוודא שמדובר בבעל מקצוע שיש לו אישור משטרתי ועוד. אם תרצו להזמין בזריזות, יהיה עליכם לסמוך על המזל ולהזמין אותו לאחר חיפוש קצר ברשת או מאחד המגנטים של השכנים שלכם. אם תבחרו פורץ מנעולים מבעוד מועד, יהיה לכם מספיק זמן לאתר בעל מקצוע אמין ואיכותי במקום להמר.

בעל מקצוע שפועל 24 שעות ביממה

לא כל מנעולן בראשון לציון עובד 24 שעות ביממה, חגים ושבתות. חלקם עובדים רק במסגרת שעות העבודה הרגילות. וכך, במקרה חירום, תמצאו את עצמכם מתקשרים למנעולנים ומגלים שאו שהם לא זמינים או שהם לא מוכנים לתת שירות בשעות לא רגילות. כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע עוד לפני שאתם זקוקים לו, הקפידו לבחור אחד שנותן שירות 24/7. יש לברר זאת מולו ישרות בשיחת הטלפון. העובדה כי באתר של מנעולן כלשהו כתוב שהוא פועל מסביב לשעון, אינה הבטחה לכך שהוא עובד גם בחגים ושבתות.

חשוב לדעת

כדאי לשמור לא רק את כרטיס הביקור שלו בבית, אלא גם את מספר הטלפון שלו ברשימת אנשי הקשר. כמו כן, לא כולם מודעים לכך, אבל מנעולנים לא יכולים לתת שירות למי שאינו מציג תעודת זהות מחשש שהם הוזמנו לפריצה לא חוקית לבית שאינו שייך למזמין השירות. לכן, גם אם אתם יוצאים לפרק זמן קצר, הקפידו לקחת את הארנק שלכם עם תעודת הזהות. כמו כן, יש לכם את הזכות לבקש לראות את הרישיון והאישורים שלו.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *